Onsdag 11.08.31

19:09 Regn, regn bara en massa regn, det regnar så det står härliga till, jag som hade tänkt att plocka svamp, hur ska det gå med det nu då? Ja ja får väll vänta ut och se om det blir bättre, annars måste jag fortsätta läsa ur min egoboost bok som Blondinbella har skrivit.

 

Älskar detta kort, visst det är gammalt men fett snyggt. Örhängena har jag gjort själv ;) Plus att linnet har Petra Sterling gjort till mig, hon är grym på att trycka kläder och tillverka kläder.

Kom precis att tänka på saker man tar för givet, Snacka om att man har så mycket att vara glad över.

*Pojkvän
*Tak över huvudet
*En fin familj
*Min pokväns familj
*Kärlek
*Jobb
 
Jag har allt jag kan önska mig, vad mer kan man begära, vore kul att vinna massa pengar men kärlek till familj, pokvän och vänner det är livet det. Mallan

Kommentera här: