Tisdag 11.08.30

Har kikat på två Glamour avsnitt, och precis nyss försökte jag slita mig från Blondinbellas bok "Egobost". Den var inte riktigt som jag trodde, men ändå bra :) Har ju inte läst färdigt än men innan helgen är slut så..

Boken fick mig att tänka på en hel del, att satsa och jobba hårt för det jag vill göra och bli framöver... och att tro på sig själv....
Sen får man inte glömma att man bara lever en gång, inte så att man ska utforska världen på negativt sätt, utan på ett possitivt sätt, att satsa på det man vill bli..... Då har man ju gjort det meningen med livet är.
Och en fråga jag har i mitt huvud som lyder så här vad gör jag/vi/du för att göra någon brevid mig/dig/oss glad eller varför inte bara sträcka ut en hjälpande hand?!

Jag vill verkligen gå ut och gå nu, men klockan är 20.46 och folk verkar inte lika sugna på att gå ut och gå som jag. Ja ja dax att städa lite och göra slut på den sista energin ;) Mallan ♥

1 Sara:

skriven

Jag tycker också att boken var bra!

2 Malin Klaar:

skriven

Det låter bra det, varför tyckte du om just denna bok?

Kommentera här: