Måndag 11.12.26

Det är måndag idag, och inget jobb! Tur det, för jag är så förkyld och ont i halsen....
Vaknade fem i morse typ, hade nästan lika gärna kunnat jobba idag :( Ha, ha.
Idag kommer min bror och hans tjej och hälsar på, det ska bli skit skoj, kanske ska gå på bio, men kanske bättre att kurera sig inför jobb dagen! Saknar verkligen jobbet nu asså ;P

Känns konstigt hur åren går så fort, det var inte länge sedan man stod på Boggan (Bogrens) och dansa, drack och spana på möblerna :p Helt plötsligt har man blivit någon slags soffpotatis av något slag. Vadå nu har man kille nu behöver man inte kämpa längre, och dansa och sjunga kan man gör hemma med sina kompisar :P

Alla verkar skaffa barn till höger och vänster, men varför har jag aldrig känt längtan av barn??? Varför går åren så snabbt för??? Jag ligger verkligen efter med barn ialllafall, för biologiska klockan tickar nu! Tick, tack, tick, tack. FAN det är nog dags...

Nu blir det frulle för hela slanten, mackor med stekta ägg ;)

Sen ska jag mellandgagsreaschoppa ;P

Och tänka ut mitt nyårs löfte....

"What ever happends you will always have your self ♥"

Jaha då har man mellandagsreaschoppat, fy vad mycket folk, alla var som tokiga, mest tjejer antar jag, kolla inte så noga, me folk verkar gilla att schoppa, det bara krylla av folk, vissa affärer var det jätte mycket folk i, och vissa inte alls mycket folk, galet asså, köpte" typ" två små skålar det blev inte så mycket, men jag tror F tyckte det var bra eftersom han tycker vi har så mycket grejer!!! Ha ha!!!  Jag har inteeeeeeeee sååååå mycket grejer:P

Min bror och hans tjej kom till Skövde idag, känns underbart att ha dem här....
Synd bara att jag kommer jobba en hel del under den tiden dem är här bara! Men men på kvällarna kan vi rocka loss tillsammsans ;) Dem bor i underbara Göteborg med sina två oriental katter, btw katterna var inte med idag :( dem som är sååååå söta och roliga! Ja ja får klara mig utan dem då :P Känns löjligt att skriva att man saknar två små katter, men om ni visste hur roliga personligheter dem har så, skulle ni oxå tycka om dem ;)

Imorgon ska vi på bio, och snart ska jag sova tydligen, puss och kram vi syns på stan. Mallan




Kommentera här: