Tisdag 11.12.27

Hej kära vänner som jag känner, whats up for today?
Jag har varit på Thai House och käkat av det mongoliska köket med brorsan, hans tjej, mamma och F!! Vi åt tills vi sprack, sedan drog dem på bio, synd bara att man hostar så annars skulle jag/vi följt med ;) Men det hade varit mest synd om alla andra som hade stört sig på att jag hade suttit och harklat som fan ;P

Asså vad är det som händer ibland, tycker det är tråkigt när folk bråkar eller det blir en tråkig stämmning, varför kan inte alla bara vara glada, jag vill bara leva och va GLAD, annat kan kvitta, för jag tänker inte sura! Suta sura och se det härliga med livet, för det gör jag!

"Ta vara på varje dag som om det vore den sista"

Puss och Kram på er där ute i kylan.

Mallan
1 vanvanity:

skriven

Kika in www.vanvanity.se - hitta dina favoriter och överraska pojkvännen ordentligt!

Kommentera här: