Söndag 11.11.06

Idag har jag och min pojkvän lagat mat/bjudit på mat :) Fläskfile med två olika bea såser och rödvinsås! Älskar kött med fler såser, än bara en, det ska inte va snålt :P
Åhhh fasiken vad gott det var, det blev champagne, rött vin och rose vin, först champagne och sen fick man välja vad man ville ha, mumma var det, borde tagit en bild, men ni skulle bli så avundsjuka då :P

Förut tog jag  en massa bilder men jag börjar bli lite seg på det, ska försöka dra mig i kragen och börja göra det ;) Det är mitt nya löfte. Mallan
1 AL:

skriven

Vad ska du göra idag då? :)

2 Malin Klaar:

skriven

Idag ska jag vara med min pojkväns familj, du då?

3 Benita Fransén:

skriven

Nu har du chansen att vinna ett nytt leende, jag har en tävling i samarbete med EaseWhite. Klicka här för att komma till tävlingen http://kikibenchaa.blogg.se/2011/november/tavling-vinn-tandblekning-fran-easewhite.html

4 Fatma - Fatmas.blogg.se:

skriven

Såg du på MTV EMA? Vad tyckte du om galan? :)

5 Suzette Nilsson:

skriven

Nej jag har inga barn! Livet lever bra med mig, själv också uppe i Skövde? :)

6 Lucas Gustavsson:

skriven

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 1800 läsare per dag om du känner för det :)

7 sanna:

skriven

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

Kommentera här: