Torsdag 11.10.27

Torsdag kväll, idag har jag inte gjort så mycket men jag gjorde jätte fina räkmackor till min familj ;) Imorgon work, sen vet i fasiken, håller på och kikar på resa till Thailand! Plus att jag har en fet överaskning, men det tänker jag ej berätta än! Nu ska jag nanna, har städat mycket på en timme, kännde att jag behövde det, finns inget bättre än att städa när man är lite smått irriterad :P Mallan
1 SOFIA:

skriven

Tusen tack snälla du blir så glad! Hoppas att du får en fin dag! KRAM

2 SOFIA:

skriven

- Nä jag är inte från Lindköping utan är från Gävle. KRAM

3 Anonym:

skriven

Vad kul att du var med i Dagens blogg! :)

Hoppas att det var du som vann!! För att kolla det går du in på den här sidan:

http://svettlukt.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html#comment



- Du får såklart en ny chans om du inte vann :D !



Kramkram , Bea! :)



Kommentera här: