Tisdag 11.09.27

Hello hej!

Idag är en bra morron, sitter och skriver och dricker kaffe klockan 06:21, jag fick höra eller se världens nyhet Whitney Eve ska vara bik boks gästdesigner, hon som var med i The Hills, för att sedan ha sin egna serie The City. Så detta måste jag bara gå på ;) Detta måste alla se, alla som älskar mode och kläder såklart, Yeahhhh!

Några tips om hur jag kan förändra eller förbättra min blogg till en bättrre blogg?

Tycker det är tråkigt att någon förstör för andra, Blondinbella tänker på dej... Mallan
1 Karolin:

skriven

Tror hennes gästkollektion kommer bli grymt bra :)

2 L ♥/ w a z u p:

skriven

whats up med blondinbellas blogg? har inte kommit in på den varken igår eller idag? :s

3 SANNA:

skriven

Hej Söta du! :)

Vad händer hos dig?



Ha en bra Tisdag.

Kram

4 isabelle:

skriven

:)

5 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Okej, det lät trevligt :) Idag har jag varit i skolan och efter det har jag mest slöat här hemma :)



Vad har hänt med Blondinbella nu då? :o

6 Bitte Kråkbo:

skriven

Hej har en tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara.



http://www.lovemercury.se/?p=4441

Kommentera här: