Torsdag 11.09.29

Ser att några har skrivit till mig, jag har haft fullt upp... Men nu är jag här igen....

Jag tror att Blondinbellas konto blev hackat för er som undrade!

Min kompis från Lidköping har varit här, vi har myst, pratat, skrattat, och käkat GOD MAT :) Fan vad jag tycker om henne asså, hon är så gullig, gav mig två långa massager, jag blev helt såld :) Världens bästa asså, Love ya!
Hon ska flytta utomlands ett halvår med sin pojkvän, kommer verkligen sakna henne :) Men vi funderar på att besöka henne, vore så roligt :) Eller ska rättare sagt! Lite EGOOOBOOOOST att få rå om sina kompisar, och bli om händertagen av :)

Idag har jag varit med min pojkväns mamma som vanligt och plockat svamp, världens bästa svärmor såklart, kan inte säga annat, super go är hon :) Det är så mysigt att plocka svamp samtidigt som man pratar, älskar att prata med henne, hon är väldigt vis :)

THIS IS THE SHIT, THE ONE AND ONLY WHITNEY PORT WORKS WHIT BIK BOK! http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.mypaper.se%2Fshow%2Fbikbok%2Fshow.asp%3Fpid%3D345372795866764&h=TAQD-TBQ1AQA9KNispaN-6d4NXSy79q__FeYWbkb0-eMc6g Mallan

1 Isabelle:

skriven

SV: Ska kolla någon dag! :) Ha en trevlig kväll du med!! :)

2 Karolin:

skriven

Så bra att ha vänner som masserar en ibland! hihi

Kommentera här: