iPhone kan va bra och ha i mörker!

Jag och min syster skulle gå strupen (En slinga man går uppför berget) igår, men när vi kom dit var det kolsvart. Men detta stoppade naturligtvis inte oss. med hjälp av en iphone kan man tydligen komma långt. Man kan ladda ner en app med ficklampa, detta var mer än jag visste. Den fungerade väldigt bra!

Men det kändes väldigt läskigt. Tänk om det stod någon bakom buskarna som väntade på att få hoppa fram. Har nog aldrig gått så snabbt :-)

1 elin stridh:

skriven

Bloglovinbyte? :)

Svar: Ja visst men hur gör man?
Fashion Mallan

2 elin stridh:

skriven

du skriver elins blogg på lovin o klickar på följer när den klommer upp, först tror jag :) sen gör jag samma med din blogg :D

Svar: Det fanns ganska många i samma namn!
Fashion Mallan

3 elin stridh:

skriven

jaaa jag vet skriv elin cecilia ist eller www.eelin.se :)

Kommentera här: