Saknar



Lejonkungen

Jag kommer ihåg för länge länge sedan, såg man bilder på människor som lägger upp bilder på sina katter eller hundar, på facebook. vilka töntar tänkte jag. Dem skulle självklart säga hur mycket dem tycker om "dem" och en massa gull i gull. Och helt plötsligt är man där själv. Fan vad jag saknar katterna. Dem är mina små lejon!

Ps. Jävla snygg Erik måste du va SÅ JÄVLA snygg??!!! Ds.
1 Fröken.A:

skriven

Katter är härliga djur!! :)

Svar: Ja dem är så himlans Goa!
Fashion Mallan

2 Emma:

skriven

Hej! Väldigt mysig blogg du har :)
Du får gärna kika in min nystartade blogg som kommer till största del bestå utav bilder från min vardag.

Svar: Det ska jag göra 💜💜💕💕
Fashion Mallan

3 Linda:

skriven

va fin!:D

Svar: Det är en orental, så himla söta 💕
Fashion Mallan

Kommentera här: