New York

Lite blandade bilder från olika resor
 
Jag brukar resa en hel del. Och denna gången går resan till New York, USA, känns lite pirrigt. Men kul ska det bli. Nu är det så att jag behöver just era tips. Vilka turistattraktioner ska jag besöka? Någon speciell restaurang? Några heta amerikanska märken? Eller berätta något du gjorde i New York som du vill dela med dig till mig. Alla tips är välkomna.
1 milina.blogg.se:

skriven

aldrig varit där!

Svar: Tack ändå 😘
Fashion Mallan

2 Life of Johanna:

skriven

Härliga bilder

Svar: Tack ☺😘😍
Fashion Mallan

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vad roligt! Hoppas du får en superbra resa :)

Svar: Gullig du är 💕
Fashion Mallan

4 Lisa:

skriven

Åh så härliga bilder! :) Hoppas du får de helt fantastiskt i New York!! :D

Svar: Tack gille💜💕💜💕
Fashion Mallan

5 Anonym:

skriven

Top of the rock är att föredra före empire state building, om man måste välja! Och åk upp på kvällen! Sen att gå på musikal, visst det kostar en del men det är värt det. finns att köpa för halva priset om man är flexibel. Köp veckokort/åeriodkort för tunnelbana etc. om du är där mer än 3 dagar, enkel resa kostar 2.50 USD, 7-dagarskort kostar 26 + 5 för kortet. Och för shopping, om man vill få ut mycket av det, skulle jag rekommendera SoHo direkt! lätt bästa shoppignen (i mitt tycke). Speciellt för näst sista dagen då man ska köpa allt... sen har jag också för mig att MoMa har fritt inträde på fredagar efter typ fyra... Och viktigast av allt: stressa inte runt för att hinna se allt, new york ger mersmak så det du inte hinner med denna gång kan du ta nästa!

Svar: Åhh tack för tipset 💕💜👏👯
Fashion Mallan

Kommentera här: