Romantica

I fredags åkte vi iväg till Stockholm, för att sedan ta båten till Riga.

 

Vilken helg, hade hur kul som helst. Första natten var det sjögång, det gungade som bara den. Kände verkligen hur jag åkte fram och tillbaka i sängen, kände mig obekväm och rädd. Vilket gjorde att jag sov endast en timma den natten.

 

Riga såg precis ut som förra gången, det enda jag blev snopen över, var att det låg snö på marken. På båten ställde några upp på tävlingar, vi sjöng karaoke, dansade på ett så kallad space disco, spelade på automater, kollade på shower och uppträdanden, hände en hel del hela tiden.

 

Karakoen kommer jag nog aldrig att glömma för det var en upplevelse! Ha, ha.

 

Hmm skratta inte nu, men jag visste inte vad gagnam stail var, dansen och låten, har aldrig hört den förut, men alla andra visste. Oki jag har noll koll asså :s

 

Var verkligen såååååå skoj! Ville inte åka hem direkt ;-)

Kommentera här: