Onsdag

Mina måsten att "ha med mig" till New York.

Vad kan man förvänta sig av denna dagen då? Idag är det parcermoni i paradise hotel. Jag tror tyvärr Kalle ryker. Paow är ju så sugen på snygg Erik så jag antar att Erik ställer sig bakom Paow vilket Kalle oxå gör. Och så väljer hon Erik och då ryker Kalle.
Sen är det nog dax för mig att packa inför resan till New York. Planen är väll att åka med tomma resväskor dit. Så jag hoppas jag hittar kläder där. Annars är det nog kört för mig. Då blir det att gå med rumpan bar.
1 Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤:

skriven

GAAAAH, jag har inte hunnit se ännu för vi har inget internet hemma :( Hoppas kunna se det innan veckan är slut i alla falll, sååå spännande! :)

Svar: Jag kan berätta ikväll om du vill veta!
Fashion Mallan

2 Nadia:

skriven

Älska NY!!

Svar: Ja NY lär nog leverera!
Fashion Mallan

Kommentera här: