1 Helena:

skriven

sv: jag tycker att nattstad är himla bra, jag hade blogg.se innan men kände att det var dags att byta eftersom jag bloggat på blogg.se i ca 3år. tycker inte du ska fundera alls, bara kör på! du kommer inte ångra dig! kram :)

Svar: Tack för svaret. Jag känner att jag behöver gå vidare. Måste bara lära mig först. För jag fattar inget på nattstad än hur man gör he he :-) så jag får sätta mig och traggla lite.
Fashion Mallan

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Vilken söt topp! :)

Svar: Den är från HM 199:- kr snygg som bara den 💕
Fashion Mallan

3 Helena:

skriven

sv: haha ja det är alltid krångligt med nya portaler, hur man gör och allt sådant! men man lär sig ganska snabbt. jag tycker det är rätt enkelt, men kanske är för att jag är van!
du vet väl att du kan flytta alla dina inlägg från blogg.se till nattstad? (hela kontot från blogg.se då). eller du kanske vill börja om från hela första början med nya inlägg osv? :)

Svar: Beror på vad som är snyggast, jur. Gjorde du?
Fashion Mallan

4 linda:

skriven

sjukt vacker!:D

Svar: Men Gud det var snällt sagt, tack så jätte mycket 💕💜😘
Fashion Mallan

Kommentera här: