Kattkvinnan

Finns inga ord hur mycket ni betyder för mig 💕

Jag måste nog va den nya kattkvinnan. Jag får aldrig nog av er. Ni ger mig sådan lycka, "kattkvinnan = tönten" har talat.
 Så var det ju där med att lägga ut bilder på katter eller hundar. Det var ju töntigt enligt mitt tycke för några år sedan, men nu skiter jag i vilket! 
1 Helena:

skriven

ååh så himla gosiga kissar du har! Katter är ju nästan de bästa som finns :D

Svar: Det är inte mina, brukar låna dem av min bror och hans flickvänn. Men tack ändå. Gulligt av dig 💕💜
Fashion Mallan

2 Julia Brännmark:

skriven

Men åhh vad söta! Jag önskar att vi kunde ha djur men tyvärr är jag jätte allergisk

Svar: Synd för det är roligt med djur 💕💜😍
Fashion Mallan

3 MartinaOlsson:

skriven

hej! allt bra? :)

Svar: Ja bara fint, hur är det med dig? 😘
Fashion Mallan

4 Emma:

skriven

söta katter! :D

Svar: Tack gulle 💜
Fashion Mallan

Kommentera här: